Enter your keyword

doradztwo

Zbieramy doświadczenia dla Ciebie. Po to, byś mógł skorzystać z naszej wiedzy, wielu przepracowanych przypadków. Byś mógł być pewien, że wdrażany system zadziała.

Wiele teorii motywacyjnych w jednym miejscu dopasowanych do konkretnej sytuacji Klienta – to nasza przewaga konkurencyjna. Dodatkowo – wiemy jak tworzyć systemy motywacyjne, aby spowodować wzrosty sprzedaży i zaangażowania pracowników w oparciu o ich zdiagnozowane potrzeby i odpowiednie narzędzia. Pracujemy zawsze w oparciu o współpracę z menedżerami firmy, aby system motywacyjny był dopasowany do kultury organizacyjnej i komunikowany w interesujący dla pracowników sposób.

Komunikacja wewnętrzna jako warunek konieczny dobrej współpracy w organizacji, jest tym samym czym zdrowy kręgosłup dla człowieka. Bez sprawnego i zaplanowanego systemu komunikacji wewnętrznej, głównym „systemem” staje się plotka i nieformalne rozmowy przy kawie.

Dlatego proponujemy wspólne projektowanie systemu komunikacji wewnętrznej wraz z kształtowaniem umiejętności komunikowania się pracowników. Połączenie „twardego” systemu komunikacji i „miękkich” umiejętności komunikacyjnych daje znakomite efekty firmie i powoduje, że wszyscy pracownicy mają komplet niezbędnych informacji i wiedzą jak z nich korzystać.

Ile treści powinien mieć standard? Czy ma być elastyczny czy ściśle wyznaczać procedurę postępowania? Jak pogodzić postawę pro kliencką dla każdego z ukierunkowaniem na specyficzny segment Klienta? Jak budować standard – wspólnie z pracownikami czy też tylko w gronie menedżerskim? Jakie są najnowsze trendy w standardach obsługi?

Te i inne pytania czasami powodują zakłopotanie menedżerów stojącymi przed wyzwaniem stworzenia standardów obsługi w organizacji. Mamy doświadczenie w tworzeniu standardów  dla placówek sprzedażowych, których efektami jest wzrost sprzedaży i poziom satysfakcji Klientów.

Skorzystaj z naszej wiedzy i umiejętności – pracujemy niestandardowo nad standardami.

zmiana