fbpx

Enter your keyword

Firma Szkoleniowa TRAKT

Procesy rozwojowe dla Firm

Z uważnością słuchamy naszych Klientów. Mówi, o tym jakie efekhttps://create.piktochart.com/infographic/saved/47587537#ty chcą osiągnąć, jakie mają cele. Na tej podstawie budujemy autorskie programy, dopasowane do aktualnej wiedzy i umiejętności pracowników. Oraz uwzględniając oczekiwania co do metod pracy. Oczywiście najchętniej warsztatowych.

Pracujemy w obszarach:

  • siła menadżera
  • zarządzanie sprzedażą
  • rozwój kadr sprzedażowych
  • komunikacja wewnętrzna

Przeczytaj więcej

 

Bankowość Spółdzielcza

Z bankowością spółdzielczą pracujemy od ponad dziesięciu lat. Towarzyszymy bankom z całej Polski w budowaniu silnych kadr menadżerskich oraz sprawnych, przyjaznych i aktywnych kadr sprzedażowych.

Kwestionariusz MTQ48

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

 

Nasze autorskie narzędzia

 Z potrzeby wspierania motywacji do zmiany naszych uczestników stworzyliśmy aplikację mobilną iwiem więcej. 

przeczytaj więcej o Iwiem więcej 🙂

Z kolei z obserwacji naszych Klientów – menadżerów i zmian jakie dynamicznie dzieją się na rynku pracy wynikające z demografii stworzyliśmy wspólnie z Uniwersytetem Warszawskim grę Labirynt Młodych. 

 

Poznajcie nas 🙂 

Firma powstała w 2011 roku jako konsekwencja długiej drogi trenerskiej Tomka, a dwa lata później dołączyła do niego Agnieszka. Dziś współpracujemy ze starannie dobranymi trenerami i coachami zapewniając naszym Klientom najlepsze z możliwych projekty i procesy edukacyjne.

 

Dofinansowania

 Naszych Klie

 

 W świecie bibliotek

Sukces Biblioteki jest procesem. Procesem, który powinien być wspierany przez stały rozwój kompetencji pracowników. Mowa tu nie tylko o aspektach zawodowych, ale również osobistych. Bowiem jedne i drugie przekładają się na podejście do pracy, a także jej efektywność bez ciągłego uczucia przepracowania. Praca zespołowa jest jednym z najważniejszych obszarów tego zagadnienia. My to wiemy. I właśnie dlatego na naszych szkoleniach bibliotecznych skupiamy się na nim, a także na nauce zarządzania własnym czasem, umiejętnościach negocjacyjnych, radzeniu sobie z sytuacjami konfliktowymi, a także asertywności i profesjonalnej obsłudze Użytkownika.