Enter your keyword

Blog

Sprzedaż w czasie zarazy

Sprzedaż w czasie zarazy

W dzisiejszym artykule zastanowimy się nad tym, czy warto sprzedawać online.  Pytanie może wydawać się banalne i odpowiedź na nie trywialna – a jednak wcale tak nie jest…. Rozmawiając z firmami i proponując im przygotowanie Sprzedawców do prowadzenia rozmów sprzedażowych online, część z nich mówi: „to się u nas nie przyjmie”, „nasi Klienci są inni/specyficzni”, […]

Odporność psychiczna – klucz do sukcesu

Odporność psychiczna – klucz do sukcesu

Jeszcze kilka miesięcy temu, raczej mało kto myślał o odporności psychicznej jako jednej z kluczowych kompetencji sprzedażowych. Nikt nie spodziewał się, jak wielkie zamieszanie w życiu i gospodarce może spowodować pandemia. Kiedy pewnego dnia życie zaczęło przypominać scenariusz filmu katastroficznego, wielu ludzi opanował strach. Okazało się, że bardzo wiele osób nie radzi sobie z tak […]

Cena czyni kłopot. Wartość czyni sprzedaż

Cena czyni kłopot. Wartość czyni sprzedaż

Kiedy prowadzę szkolenia i warsztaty dla pracowników bankowości spółdzielczej jednym z częściej podnoszonych kwestii jest cena usług bankowych. Zdarza się, że pracownicy narzekają na zbyt wysokie prowizje, oprocentowanie a przez to argumentują brak możliwości konkurowania z bankami komercyjnymi. Mówiąc wprost zgłaszają obiekcje co do własnych produktów – w konsekwencji trudno im się sprzedaje produkty, co do […]

Sprzedaż- czy to naprawdę musi tak wyglądać?

Sprzedaż- czy to naprawdę musi tak wyglądać?

Kilka dni temu kupiłem spodnie – nic pewnie w tym wydarzeniu szczególnego, oprócz pewnej okoliczności tych zakupów.. Duża sieć sklepów, muzyka, dużo światła – niezłe ekspozycje – to wszystko sprawiło,  że etapy wybierania spodni, przymiarki i decyzji były szybkie i przyjemne.  W ramach przyjemności zakupowych – wybrałem nawet drugą paręJ. Kolejka do kasy była krótka, […]

Czy naprawdę chcesz płacić 100%, aby otrzymać 20%?

Czy naprawdę chcesz płacić 100%, aby otrzymać 20%?

Już od ponad 50 lat funkcjonuje w rzeczywistości edukacyjnej Model Kirckpatricka – czyli 4 stopniowy model badania efektywności szkoleń. Model, który: • na pierwszym poziomie bada poziom reakcji, zaś na ostatnim czwartym – poziom wdrożenia w życie umiejętności ze szkolenia. Pojawiają się też koncepcje badania ROA – jako ostatecznego – namacalnego i twardego argumentu, gdy […]